Maar dat is nog niet alles. Zo zit ik met regelmaat ’s nachts rechtop in mijn bed met een geniale tekstuele ingeving, kan ik mezelf volledig verliezen in urenlang onderzoek, of komen er tijdens ‘werktijd’ soms maar twee woorden per uur op papier. (Die ik vervolgens vaak weer schrap.)

Het is niet eenvoudig om de waarde van een copywriter in geld uit te drukken. Laat staan in een uurtarief, of in een bedrag per woord.

Enkele factoren die meespelen:

  • De aard van de opdracht
  • De complexiteit van de opdracht
  • De omvang van de opdracht
  • De vereiste creativiteit
  • De benodigde research

Maar dat is nog niet alles. Zo zit ik met regelmaat ’s nachts rechtop in mijn bed met een geniale tekstuele ingeving, kan ik mezelf volledig verliezen in urenlang onderzoek, of komen er tijdens ‘werktijd’ soms maar twee woorden per uur op papier. (Die ik vervolgens vaak weer schrap.)

Tel dit alles bij elkaar op, en je komt uit op de reden waarom ik mijn diensten niet in uren, noch in woorden laat vergoeden.

 

Maar dat is nog niet alles. Zo zit ik met regelmaat ’s nachts rechtop in mijn bed met een geniale tekstuele ingeving, kan ik mezelf volledig verliezen in urenlang onderzoek, of komen er tijdens ‘werktijd’ soms maar twee woorden per uur op papier. (Die ik vervolgens vaak weer schrap.)

Soms wat meer geld, soms wat minder. Maar altijd maatwerk, en vooral: altijd waar voor je geld.

Als copywriter wil ik vooral een eerlijke prijs vragen. Daarom werk ik het liefst per project en maak ik graag – samen met jou – vooraf duidelijke afspraken over de cijfertjes. Zal ik je alvast een geheimpje verklappen? Als ik mijn offertes vergelijk met de prijzen van concurrent-copywriters, dan zijn mijn tarieven eigenlijk heel netjes.

Offerte aanvragen